Wie zijn wij?

Stichting Vonk

Welkom bij Stichting Vonk, de enige professionele instelling voor culturele educatie in Waddinxveen. Je kan bij ons terecht voor Muziek, teken- en schilderlessen, workshops en meer. Leeftijd speelt daarbij geen rol: van 2 tot 92 – iedereen vindt bij ons een cursus of les naar behoefte.

Laat je inspireren door onze enthousiaste docenten. Zij zijn allen HBO-bevoegd (Conservatorium /Kunstacademie) op het gebied van lesgeven. Daarnaast treden onze muziekdocenten op diverse podia in binnen- en buitenland op en exposeren onze docenten tekenen/schilderen geregeld in het hele land. Vanuit deze mix weten zij hun leerlingen optimaal te stimuleren.

Stichting Vonk staat voor veilig onderwijs: juist bij individuele (muziek-)lessen is het voor jou belangrijk om te weten dat al onze docenten beschikken over een VOG-verklaring (verklaring omtrent gedrag).

Loop even op je gemak door onze site. En leg jouw oor te luisteren of neem een kijkje in onze moderne leslokalen in Cultuurhuys De Kroon aan het Gouweplein 1.
Parkeren is gedurende de eerste twee uur gratis in de parkeergarage direct onder Cultuurhuys De Kroon.

Bestuur en organisatie van Stichting Vonk

Het bestuur bestaat uit de volgende, zich op vrijwillige basis voor Stichting Vonk inzettende leden: Halvard Jan Hettema (voorzitter), Eibert Westerink (penningmeester), Marjan Stoffers (secretaris) en Kees Komen (algemeen lid). Stichting Vonk volgt de CAO-KE, waarin o.a. de salariëring voor personeel is opgenomen.

Onze docenten