Home >> Instrumenten >> Dwarsfluit

Dwarsfluit

De fluit is één van de aller-oudste instrumenten, eigenlijk is het gewoon een buis met een paar gaten erin. De dwarsfluit heeft een mooie klank en je kunt er allerlei soorten muziek op spelen, van klassiek tot pop. Bovendien is de fluit heel geschikt om samen te spelen met andere instrumenten. Er kan al heel jong worden begonnen met dwarsfluit spelen want er zijn speciale kinderfluiten. Stichting Vonk beschikt over een aantal huurinstrumenten.

Lesdag: woensdag
Docent: Jacqueline Dekker

Onderstaand vindt u een overzicht van alle lesmogelijkheden voor dwarsfluit. Gebruik bij inschrijving (formulier klik hier) de CODE van de gewenste lesvorm.

Kennismakingslessen:

voor alle instrumenten: 4 lessen van 20 minuten eventueel inclusief gebruik instrument. Kosten € 56,00 (€ 67,76*) CODE M6.

Jaarcursussen dwarsfluit

38 individuele lessen van 20 minuten: € 645,00 (€ 780,45*) CODE M9A
38 individuele lessen van 30 minuten: € 968,00 (€ 1171,28*) CODE M9E

19 individuele lessen van 20 minuten: € 356,00 (€ 430,76*) CODE M9D alleen in overleg met de docent
19 individuele lessen van 30 minuten: € 534,00 (€ 646,14*) CODE M9B

38 duolessen** van 30 minuten: € 534,00 (€ 646,14*) CODE M9C

38 triolessen** van 30 minuten: € 356,00 (€ 430,76*) CODE M9F
38 triolessen** van 45 minuten: € 534,00 (€ 646,14*) CODE M9C

* Tarieven inclusief 21% BTW voor leerlingen ouder dan 21 jaar

** Duo- en triolessen zijn alleen mogelijk bij voldoende geschikte aanmeldingen. Bij te weinig aanmeldingen kan i.o.m. de docent een andere lesvorm gekozen worden.

Bij instroom later in het jaar worden alleen de nog te volgen lessen in rekening gebracht.

InstrumentBasis

Instrumentale en vocale lessen voor beginnende leerlingen van 6 tot 9 jaar. Voorafgaand aan de individuele lessen volgt de leerling eerst de cursus BasisMuziek (10 lessen van 45 minuten). Daarin leert hij muzikale basisvaardigheden die het leren bespelen van een instrument sneller laten verlopen. Aansluitend volgen 26 individuele lessen van 20 minuten op dwarsfluit. De cursus BasisMuziek start op maandag 28 augustus 2017 van 16.15 - 17.00 uur. De individuele lessen worden i.o. met de docent afgesproken.

€ 483,00 (inclusief cursus BasisMuziek) CODE M7

Knipkaart

Heeft u in het verleden weleens les gehad en wilt u weer met muziek aan de slag? Of heeft u altijd al een instrument willen leren bespelen en nooit de kans daartoe gekregen? Pak de draad weer op of vervul uw langgekoesterde wens:
Met een knipkaart voor een instrument naar uw keuze spreekt u in overleg met de betreffende docent 10 lessen van 20 of 30 minuten af.

Knipkaart 10 lessen van 20 minuten: € 212 (€ 256,52*) CODE M5A
Knipkaart 10 lessen van 30 minuten: € 319,00 (€ 385,99*) CODE M5B

Een knipkaart is strikt persoonlijk en geldig tot 1 jaar na de eerste les. De lessen worden in overleg tussen cursist en docent afgesproken. Lessen kunnen tot maximaal 24 uur van tevoren afgezegd worden. Bij latere afmelding wordt deze les niet ingehaald.