a Thuisatelier voor 2 | Stichting Vonk

Home >> Nieuws >> Thuisatelier voor 2

Thuisatelier voor 2

Vonk en Palet Welzijn starten samen een nieuw project, met de naam: “Thuisatelier voor 2”.  Daar dit een proefproject betreft zijn er geen kosten voor deelname aan verbonden. Ouderen met beperkingen waardoor ze aan huis gebonden zijn, worden uitgenodigd te reageren.

Ieder mens heeft op enigerlei wijze  behoefte om ergens deel van uit te maken. Doorgaans, buiten corona tijd, melden mensen zich aan bij een club of organisatie waar hun interesse naar uit gaat. Als door lichamelijke beperkingen deze verbinding niet mogelijk is, bestaat de kans dat een stuk levensvreugde afneemt.

Middels het thuisatelier wordt hierop ingespeeld en kunnen ouderen op eenvoudige wijze deelnemen aan een creatief project.

Een vrijwilliger bezoekt in deze proefperiode, vanaf half juni, gedurende een periode van 6 weken de deelnemers 3 keer thuis ( om de week) en neemt alle benodigde materialen mee. Aan de hand van een opdracht gaan ze samen aan de slag. Er worden geen eisen gesteld aan iemands vaardigheden op creatief gebied. Enthousiasme is voldoende.

Lijkt bovenstaande u een leuke uitdaging? Vindt u het spannend, aarzelt u, maar laat het u niet los? Neem gerust even contact op.

Wil je als vrijwilliger/cursist van Vonk hieraan een bijdrage leveren? Meld je eveneens aan via onderstaande gegevens. En noteer alvast de introductieworkshop voor vrijwilligers op vrijdag 11 juni van 13 - 15 uur die door onze docent Annemarie van Hooff wordt gegeven.

Voor informatie en/of aanmelden kunt u bellen met Palet Welzijn, 088-0234247 of mailen naar: seniorenwerk.waddinxveen@paletwelzijn.nl

Aanmelden is mogelijk tot en met 31 mei.