Home >> Nieuws >> Gratis Proeflesdag

Gratis Proeflesdag

Op zaterdag 3 juli vindt van 10.00 - 14.00 uur de grote gratis proeflesdag van Vonk plaats, met muzieklessen, workshops voor tekenen en Muziek op schoot, en een meespeelorkest.

Je kunt je inschrijven voor maximaal 2 gratis proeflessen voor zang of op een instrument naar keuze, voor een workshop* Muziek op schoot (in de ochtend, voor kinderen van 4 maanden tot 4 jaar) of voor een workshop modeltekenen* (van 10.30 - 12.00 uur, vanaf 15 jaar). Stuur voor 1 juli as een bericht naar [email protected] en vermeld daarin je naam, telefoonnummer, leeftijd, instrument naar keuze (of zang) of *workshop Muziek op schoot of *workshop modeltekenen.

Meespeelorkest: om 13.00 uur start ons grote meespeelorkest voor iedereen die een keertje live wil spelen in een orkest. Kijk en luister hier naar het nummer Dodi Li dat we gaan spelen. Als je minimaal 2 jaar les hebt gehad kan ook jij (met elk instrument) eraan meedoen! Meld je voor uiterlijk vrijdag 25 juni aan door een bericht te sturen naar [email protected] met daarin je naam, leeftijd, instrument en het aantal jaren les. Je krijgt per mail je partij opgestuurd om alvast te oefenen.

*Voor workshops is het aantal deelnemers beperkt.

Oja - en we houden ons ook op de proeflesdag aan alle geldende maatregelen ivm corona. Veilig en leuk!