a Muzieklessen op BSO Park Triangel | Stichting Vonk

Home >> Nieuws >> Muzieklessen op BSO Park Triangel

Muzieklessen op BSO Park Triangel

Muzieklessen in BSO Park Triangel
Zin in muziek? Met ingang van 5 april start BSO Quadrant/locatie Triangel in samenwerking met Vonk met muzieklessen. Kinderen van 4 tot 12 kunnen zich opgeven voor verschillende cursussen, ook als ze niet op de BSO zitten. Ze krijgen les in kleine groepjes en krijgen vanaf 6 jaar zelfs een instrument mee naar huis.

4 en 5 jaar: KleuterMuziek
We gaan samen met juf Alie op muzikale ontdekkingsreis. We maken zelf muziek op verschillende eenvoudige instrumenten, zingen samen liedjes en maken zo spelenderwijs kennis met de basisbegrippen van de muziek.
Start dinsdag 5 april, 16.00 – 16.45 uur. 10 lessen voor € 75,00. CODE BSO KM. Docente: Alie Jongenburger

6 t/m 8 jaar: BasisMuziek met melodica
Een melodica? Een blaasinstrument met toetsen als een piano. Ieder kind krijgt een eigen melodica waar we vanaf de eerste les al op leren spelen. Plezier en samen muziek maken staat voorop.
Start dinsdag 5 april, 15.00 – 15.45 uur. 10 lessen voor € 85,00 inclusief een eigen melodica. CODE BSO BM. Docente: Alie Jongenburger

Vanaf 6 jaar: Je eerste dwarsfluitles
Wauw! Spelen op een echte dwarsfluit… wie kan dat? In deze lessen leer je hoe je dat doet en voor je het weet speel je jouw eerste liedje op een dwarsfluit. Alle kinderen krijgen een instrument mee naar huis om ook thuis te kunnen oefenen. Want in de laatste les geven we een miniconcert voor elkaar en voor je ouders.
Start woensdag 6 april, in twee groepen:
6 en 7 jaar: 14.30 – 15.15 uur CODE BSO DF1
vanaf 8 jaar: 15.15 – 16.00 uur CODE BSO DF2
6 lessen voor € 75,00, inclusief gebruik van een huurinstrument. Docente: Jacqueline Dekker.

7 tot 12 jaar: Gitaarles
Hoe kan je op maar 6 snaren een liedje spelen? Dat leer je bij meester Tom. Voor iedereen ligt een gitaar klaar die je mee naar huis mag nemen om er nog meer op te oefenen.
Start vrijdag 8 april, in drie groepen:
7 en 8 jaar: 15.00 – 15.45 uur CODE BSO G1
9 en 10 jaar: 15.45 – 16.30 uur CODE BSO G2
11 en 12 jaar: 16.30 – 17.15 uur CODE BSO G3
6 lessen voor € 75,00 inclusief gebruik van een huurinstrument. Docent: Tom Palms

8 t/m 12 jaar: Kizomba
Kizomba: je luistert ernaar en je hebt meteen het ritme te pakken. Want het gaat in je hele lijf zitten – en precies op die manier gaan we deze van oorsprong Afrikaanse muziek beleven, met slag- en ritme-instrumenten, dans en natuurlijk ontzettend veel plezier! En misschien komen je vader en moeder de laatste les wel kijken naar onze presentatie.
We starten op donderdag 7 april van 15.00 – 15.45 uur met kinderen vanaf 8 jaar.
5 lessen voor € 35,00. Docent: Martin Verhoef.
Vermeld bij inschrijving CODE BSO KI

Alle lessen gaan alleen door bij voldoende aanmeldingen. Bij teveel aanmeldingen gaan kinderen uit de BSO voor. De lessen worden gegeven in BSO Park Triangel, Parklaan 5, Waddinxveen.