a (H)art voor Oekraïne: € 2323,60 voor giro 555 | Stichting Vonk

Home >> Nieuws >> (H)art voor Oekraïne: € 2323,60 voor giro 555

(H)art voor Oekraïne: € 2323,60 voor giro 555

De oorlog tegen Oekraïne en het leed van de vluchtelingen raakt ons allemaal. Kunnen kunstenaars hier iets in betekenen, met hun kunst die ze vanuit hun hart maken? Op initiatief van Vonk en ism met Cultuurhuys de Kroon en Bibliotheek de Groene Venen vond op zaterdag 19 maart van 10 - 14 uur een kunstmarkt plaats in Cultuurhuys de Kroon. Kunstenaars, docenten en cursisten van Vonk, en andere culturele partners doneerden een kunstwerk of leverden een bijdrage ivv van een optreden. De kunstwerken – tekeningen, schilderijen, schetsen, CD’s uit eigen productie -  werden op zaterdag 19 maart van 10.00 tot 14.00 uur in Cultuurhuys de Kroon te koop aangeboden. Vrijwilligers van het Cultuurhuys verkochten zelfgebakken taart en cake bij de koffie. Er werd volop genoten, gekocht en gegeven:

De volledige opbrengst van deze dag was € 2323,60 en is gestort op giro 555.

met dank aan onze partners Cultuurhuys de Kroon, Studio Da Danza, Waddinxveense Kunstkring, Koor " Rhythm of life " olv Natalie Merfort, pianist Christoffel Zuiddam, koor 'Chanthee', Pim Spetter, en de vele kopers en donateurs.